0

Francuska regeneracja skóry

To będzie post mamy M., która od niedawna jest Złotą Ambasadorką Le Petit Marseillais 🙂

Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami opinią na temat nawilżającego mleczka REGENERACJA z masłem shea, aloesem i woskiem pszczelim. Znalazłam je w15233703_1266324476766858_690446889_o pudełku upominkowym, które dostałam w hotelu przed warsztatami LPM. Tak się złożyło, że do walizki zapomniałam spakować swój balsam do ciała, więc od razu zaczęłam testowanie tego mleczka i używam je od ponad tygodnia codziennie. Skradło moje serce 🙂

Opakowanie 250 ml z pompką jest bardzo praktyczne w użyciu – zajmuje niewiele miejsca w kosmetyczce i jest wygodne w użytkowaniu. Wystarczy nacisnąć pompkę, aby otrzymać na ręce odpowiednią „porcję” do posmarowania ciała. U mnie jedno naciśnięcie wystarcza na jedną rękę, nogę itp. Podoba mi się to 🙂

Mleczko ma gęstą konsystencję jak balsam, doskonale rozprowadza się po ciele i błyskawicznie wchłania się, pozostawiając delikatny zapach masła shea. Nie jest to zapach intensywny ani nazbyt słodki, który mógłby denerwować osoby o wrażliwych nosach. Mleczko dedykowane jest osobom ze skórą zniszczoną i przesuszoną. Ja akurat takiej nie mam, ale sądzę, że kosmetyk ten jest w stanie poradzić sobie z tymi problemami. Skóra po nałożeniu mleczka jest gładka, nawilżona i odżywiona. To się czuje!

Polecam to mleczko każdemu, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, który ma to do siebie, że skóra ma tendencje do przesuszania się pod wpływem suchego, ogrzewanego kaloryferami powietrza. Mleczko koi suchą skórę i regeneruje ją, a jego zapach uspakaja. Działa jak aromaterapia przed snem 🙂

P.S. Będąc wczoraj w Rossmannie widziałam, że mleczka LPM w dużych opakowaniach są aktualnie w dobrej promocji 🙂

Więcej o LPM ode mnie:

2

Szansa na matę edukacyjną Canpol Babies

Nie, tym razem nie testujemy. Tym razem staramy się o aktywny udział w grudniowej kampanii Blogosfera Canpol Babies. W styczniu do testowania lub wygrania w konkursach organizowanych na wybranych blogach, będzie mata edukacyjna „Kolorowy Ocean”. Mamy nadzieję, że jedna z 24 sztuk trafi do nas 🙂

mata cb.jpg

Wygląda fantastycznie, prawda? Na pierwszy rzut oka widać, że jest mięciutka i bezpieczna, a do tego kolorowa i tak ciekawie wyposażona: pałąki, miękkie zawieszki do zabawy. I do tego wielofunkcyjna, bo może służyć też jako otulacz do łóżeczka 🙂

Kto chce? Kto? – to trzymajcie kciuki mocno 🙂

logo1